Jakiś czas później…

Dawno mnie nie było… Trochę odpuściłem (święta), trochę innych zajęć przesłoniło mi cel, ale wracam i mam nadzieję, że skutecznie.

Wczoraj 4km w tempie 9-10 km/h, później 6 Weidera. Od dziś chcę dołożyć także ciekawy trening, który znalazłem na Facebooku – przysiady. Zdjęcie z programem treningu poniżej.

Jak poprawnie wykonywać przysiady prezentuje ten film:

Jak poprawnie wykonać przysiady: 
http://idealnaja.pl/poprawne-przysiady/

Efekty przysiadów: 
http://www.poradnikzdrowie.pl/diety/cwiczenia/przysiady-nie-tylko-na-jedrne-posladki-jakie-efekty-daja-przysiady_37499.html

Dodatkowo miniporada dla osób, które zaczynają ćwiczyć:

Pierwszego dnia zanim zaczniesz ćwiczyć OBOWIĄZKOWO ZRÓB:
- zdjęcia całego ciała
- zmierz się centymetrem krawieckim:
* obwód klatki piersiowej
* obwód ramienia
* obwód talii
* obwód brzucha
* obwód bioder
* obwód uda
i zapisz sobie to gdzieś, aby co 30 dni robić pomiary na nowo i porównywać- co udało Ci się osiągnąć. Zdjęcia później zestawione mogą doskonale pokazać Twoją przyszłą metamorfozę, którą możesz się nam pochwalić.

Można też skorzystać z dziennika pomiarów dostępnego na stronie treningbiegacza.pl - http://treningbiegacza.pl/uploads/media-library/dziennik-pomiarow.pdf.

Informacje o M

Czasami od personaliów ważniejsze jest to, co mamy do powiedzenia...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wszystkie wpisy i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>